L’ALUMNAT D’ESO CREA EL SEU “HIT” D’ESTIU DES DE L’ÀMBIT ARTÍSTIC


L’activitat, organitzada en diferents fases, consistia a què l’alumnat aprenguera a organitzar-se i col·laborar per a crear un projecte seu, sense intermediaris, amb qualitat, contigut, i amb missatge en alguns casos, i que després experimentara la sensació de compartir allò creat amb la resta de companyes i companys i de la societat.
Així l’aprenentatge és complet, des que es formula una idea i es pacta amb la resta de membres d’equip com donar-li forma fins que fer-la realitat i la mostren a la resta, tot després d’un procés creatiu de diverses setmanes on cadascun aporta el millor que té en benefici d’un bé comú.
Per a aconseguir-ho ha hagut d’aplicar diferents tècniques que hem treballat durant el curs, com utilitzar el GarageBand per crear bases rítmiques, inventar lletres amb una rima adequada i una rítmica que quadrara amb el ritme de la base creada, dibuixar un story board per esquematitzar el futur videoclip, aplicar diferents plànols de càmera cinematogràfics estudiats a Educació Plàstica i Visual, o afegir diferents efectes visuals i d’edició de vídeo amb distintes aplicacions per completar el muntatge final del videoclip.
Un treball col·laboratiu d’un nivell d’exigència alt i coordinat des de dues àrees, amb un resultat artístic notable i tot per enriquir el contingut del seu canal de youtube, un treball fantàstic on l’alumnat experimenta totes les fases de creació i aprenentatge, i on tenen com a resultat un producte propi, de qualitat i permanent.