Xúquer Centre EducatiuXúquer Centre Educatiu
  • QUI SOM
  • MODEL EDUCATIU
    • Departament d’Orientació
    • Mirada Global
  • NIVELLS EDUCATIUS
  • CICLES FORMATIUS
  • FORMACIÓ ESPECIALITZADA
    • Bootcamp Big Data: processament i ciència de dades
  • IDIOMES
  • PROJECTES
  • SERVEIS
    • Secretaria
    • Cafeteria
    • Biblioteca
    • Conciliació familiar
    • Extraescolars
    • All Mozart
  • QUI SOM
  • MODEL EDUCATIU
    • Departament d’Orientació
    • Mirada Global
  • NIVELLS EDUCATIUS
  • CICLES FORMATIUS
  • FORMACIÓ ESPECIALITZADA
    • Bootcamp Big Data: processament i ciència de dades
  • IDIOMES
  • PROJECTES
  • SERVEIS
    • Secretaria
    • Cafeteria
    • Biblioteca
    • Conciliació familiar
    • Extraescolars
    • All Mozart

Notícies

  • Home
  • Notícies
  • Xúquer Centre Educatiu seu de la Universitat de València per als exàmens de la CIEACOVA

Xúquer Centre Educatiu seu de la Universitat de València per als exàmens de la CIEACOVA

  • Date 15 octubre, 2021

Xúquer Centre Educatiu ha estat designat recentment seu de la Universitat de València per als exàmens oficials de valencià de la CIEACOVA (Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià).

Des de 2019 Florida Universitària és seu de la Universitat de València per a portar a terme els exàmens de la CIEACOVA. Amb aquesta designació, Florida Universitària acredita oficialment aquests nivells a la comunitat educativa de Florida i de la Universitat de València en les dues convocatòries de la CIEACOVA (gener i maig-juny). Al voltant de 200 persones s’examinen amb Florida Universitària en cadascuna de les convocatòries.

Recentment, donada la necessitat d’acreditar el valencià per part dels professionals del sector de l’ensenyament i altres sectors, el passat mes de juliol Florida Universitària va oferir a la Universitat de València la possibilitat que Xúquer Centre Educatiu es convertira en una segona seu de la Universitat de València de la mà de Florida Universitària. Esta proposta va ser acceptada i el pròxim any 2022 Xúquer Centre Educatiu serà seu de la Universitat de València per a les convocatòries de la CIEACOVA de la Universitat de València.

Aleshores, Xúquer Centre Educatiu apropa a les poblacions de la Ribera la possibilitat d’acreditar el seu nivell de valencià (C1 o C2) a Xúquer Centre Educatiu. A més, Xúquer Centre Educatiu oferirà cursos de preparació a les diferents convocatòries tant a personal intern com a personal extern.

Fins que siga seu en 2022, després dels cursos, Xúquer Idiomes seguirà facilitant l’acreditació del seu alumnat a Florida Universitària, un dels centres oficials on els estudiants també poden superar els nivells ACLES, la certificació en llengües del món universitari reconeguda en l’àmbit europeu, que ha convocat les pròximes proves oficials per al mes de juny.

Entre els programes de certificació, Xúquer Idiomes té fins ara cursos de tres mesos per a preparar els nivells C1 i C2 de valencià. Fins a 2022 els seus estudiants també poden superar aquestes proves a Florida Universitària, com a seu de la Universitat de València en la convocatòria de juny en els nivells C1 (Mitjà) i C2 (Superior) de CIEACOVA.

La nova designació com a seu de la CIEACOVA en 2022 permetrà millorar en l’aproximació dels coneixements exigits que marca el nou mercat laboral. Amb Xúquer Idiomes es pot aconseguir aquest objectiu de manera ràpida, àgil i senzilla.

  • Share:
mtmoreno
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

Previous post

PRESENTACIÓ BECA ROBERTA KLEIN
15 octubre, 2021

Next post

PROJECTES EN L'ÀMBIT CIENTÍFIC I TÈCNIC EN SECUNDÀRIA
18 octubre, 2021

You may also like

  • concurs dibuix onda cero alumnat primària xúquer (1)
    PREMIATS EN EL CONCURS DE DIBUIX ONDA CERO
    25 maig, 2022
  • IMG-20220521-WA0007
    XÚQUER CENTRE EDUCATIU, ENTRE ELS 10 CENTRES MÉS SOL·LICITATS PER LES FAMÍLIES DE LA COMUNITAT VALENCIANA
    25 maig, 2022
  • eixida granja escola alumnat infantil xuquer (4)
    UN DIA ENTRE ANIMALS
    20 maig, 2022
CONTACTE
XÚQUER CENTRE EDUCATIU C/ Professor Bernat Montagud, 3
46600 Alzira (Valencia)
Telèfon 96 241 21 85
info.xuquer@axuquer.es
LOCALITZACIÓ
MENÚ
> HOME
> QUI SOM
> MODEL EDUCATIU
> NIVELLS EDUCATIUS
> CICLES FORMATIUS


> PROJECTES
> IDIOMES
> SERVEIS
> ALEXIA
COMUNICACIÓ FAMÍLIES
XARXES SOCIALS

Copyright © Col·legi Acadèmia Xúquer (Alzira)

Política de privacitat

Avís legal