CONFINAMENT D’AULA. COM ENS ORGANITZEM?

D’aquesta manera, tots els dies, en horari de matí per a un grup de classe i en horari de vesprada per a un altre, tractant d’afavorir la conciliació familiar, es connectaven en línia i resolien dubtes, presentaven tasques per al dia següent i realitzàvem breus explicacions dels continguts treballats.

Ha sigut una setmana plena de moltes sensacions, algunes que ens han ficat nerviosos i nervioses, però la majoria molt positives, com descobrir una nova experiència i una nova manera de treballar.
Hem aprés junts i juntes d’aquesta realitat que ens ha tocat viure i ens ha unit més encara, com un bon equip. Estem orgullosos i orgulloses del nostre treball i de la nostra capacitat per aprendre.
Hem de ser conscients de la situació en què ens trobem i per tant, previndre moltes situacions que ens posen en perill.
Estem molt contents i contentes d’estar de tornada en el centre i desitjant continuar aprenent!
Hem aprés junts i juntes d’aquesta realitat que ens ha tocat viure i ens ha unit més encara, com un bon equip. Estem orgullosos i orgulloses del nostre treball i de la nostra capacitat per aprendre.
Hem de ser conscients de la situació en què ens trobem i per tant, previndre moltes situacions que ens posen en perill.
Estem molt contents i contentes d’estar de tornada en el centre i desitjant continuar aprenent!