Xúquer Centre EducatiuXúquer Centre Educatiu
  • QUI SOM
  • MODEL EDUCATIU
    • Departament d’Orientació
    • Mirada Global
  • NIVELLS EDUCATIUS
  • CICLES FORMATIUS
  • PROJECTES
  • IDIOMES
  • SERVEIS
    • Secretaria
    • Cafeteria
    • Biblioteca
    • Conciliació familiar
    • Extraescolars
    • All Mozart
  • QUI SOM
  • MODEL EDUCATIU
    • Departament d’Orientació
    • Mirada Global
  • NIVELLS EDUCATIUS
  • CICLES FORMATIUS
  • PROJECTES
  • IDIOMES
  • SERVEIS
    • Secretaria
    • Cafeteria
    • Biblioteca
    • Conciliació familiar
    • Extraescolars
    • All Mozart

Notícies

  • Home
  • Notícies
  • L’ALUMNAT DE TECAMN ACTIVA L’ANGLÈS PER MITJÀ DEL ROLE PLAY

L’ALUMNAT DE TECAMN ACTIVA L’ANGLÈS PER MITJÀ DEL ROLE PLAY

  • Date 22 gener, 2021

 L’alumnat de 1r curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Conducció d’Activitats Fisicoesportives en el Medi Natural (TECAMN) de Xúquer Centre Educatiu ha realitzat aquesta tercera setmana de gener un taller formatiu de 3 hores en llengua anglesa. El taller s’ha basat en aprendre i posar en pràctica estructures conversacionals pròpies de tres àmbits turístics clàssics: el punt d’informació turística, el transport en tren i l’hostaleria, respectivament.

En primer lloc, l’alumnat ha conegut les principals expressions que es solen emprar en aquests tres àmbits, basant-nos en tot moment en la metodologia del role play: treballador/a d’una estació de tren, responsable de turisme, cambrer/a d’un restaurant, turista, etc.. També hem tingut l’oportunitat de conèixer lèxic especialitzat i frases fetes comuns en aquestes situacions comunicatives.

 L’objectiu principal ha estat, per tant, el de millorar les destreses en les competències d’expressió i comprensió orals, així com el de valorar la llengua anglesa com a eïna de comunicació i d’enteniment entre persones de procedències, llengües i cultures diverses. Una formació que ha fomentat el treball en equip, l’adopció de rols específics i la sensació d’estar un poc més a prop del futur personal d’aquests adolescents.

A l’àrea d’Anglès treballem per tal de millorar cada dia un poc més els coneixements en llengua estrangera de l’alumnat de Xúquer Centre Educatiu. De segur, durem a terme més tallers formatius!

Tag:cicles formatius xuquer, competencia comprensio oral angles, competencia expressio oral angles, Conducció d’Activitats Fisicoesportives en el Medi Natural, lèxic especialitzat anglès, tecamn xuquer, treball equip xuquer

  • Share:
eperis

Previous post

S'INICIA LA CONVOCATÒRIA PER A LES PROVES HOMOLOGADES DE NIVELL BÀSIC D'ANGLÈS I FRANCÈS
22 gener, 2021

Next post

ENS ENDINSEM EN EL MÓN DEL TEMPS DE LA MÀ DE L’ALUMNAT DE 1r D’ESO
22 gener, 2021

You may also like

  • gimkana angles alumnat fp basica xuquer (4)
    ENGLISH GYMKHANA LOOKING FOR THE MAP
    10 maig, 2021
  • primaria projecte america xuquer (1)
    DESCOBRIMENT O CONQUESTA D’AMÈRICA?
    10 maig, 2021
  • lliurament premis contes per la igualtat secundaria xuquer (3)
    LLIRAMENT DE PREMIS DEL CONCURS DE NARRATIVA CONTES PER LA IGUALTAT
    10 maig, 2021
CONTACTE
XÚQUER CENTRE EDUCATIU C/ Professor Bernat Montagud, 3
46600 Alzira (Valencia)
Telèfon
info.
LOCALITZACIÓ
MENÚ
> HOME
> QUI SOM
> MODEL EDUCATIU
> NIVELLS EDUCATIUS
> CICLES FORMATIUS


> PROJECTES
> IDIOMES
> SERVEIS
> ALEXIA
COMUNICACIÓ FAMÍLIES
XARXES SOCIALS

Copyright © Col·legi Acadèmia Xúquer (Alzira)

Política de privacitat

Avís legal