Xúquer Centre EducatiuXúquer Centre Educatiu
  • QUI SOM
  • MODEL EDUCATIU
    • Departament d’Orientació
    • Mirada Global
  • NIVELLS EDUCATIUS
  • CICLES FORMATIUS
  • PROJECTES
  • IDIOMES
  • SERVEIS
    • Secretaria
    • Cafeteria
    • Biblioteca
    • Conciliació familiar
    • Extraescolars
    • All Mozart
  • QUI SOM
  • MODEL EDUCATIU
    • Departament d’Orientació
    • Mirada Global
  • NIVELLS EDUCATIUS
  • CICLES FORMATIUS
  • PROJECTES
  • IDIOMES
  • SERVEIS
    • Secretaria
    • Cafeteria
    • Biblioteca
    • Conciliació familiar
    • Extraescolars
    • All Mozart

Notícies

  • Home
  • Notícies
  • L’ESPERIT DE HALLOWEEN ARRIBA A XÚQUER IDIOMES!

L’ESPERIT DE HALLOWEEN ARRIBA A XÚQUER IDIOMES!

  • Date 2 novembre, 2020

L’Escola d’Idiomes de Xúquer Centre Educatiu s’ha sumat a la celebració de la festivitat de Halloween. Complint en tot moment les mesures sanitàries tan necessàries actualment, el nostre alumnat ha gaudit d’unes activitats que l’han apropat a aquesta festa tan arrelada en la cultura anglòfona.

Al llarg de la setmana hem treballat de manera diferent les competències bàsiques de l’aprenentatge de l’anglès. Mitjançant activitats de manualitats per a crear un porta-espelmes terrorífic i fantasmes multicolors entre els més menuts, i activitats de comprensió escrita i oral adaptades a la festivitat per als adolescents, tornem a apostar per un aprenentatge comunicatiu i actiu lligat a un coneixement aplicat de la cultura.

Així mateix, l’alumnat no sols ha ampliat el vocabulari i consolidat la gramàtica, sinó que també ha ficat a prova la comprensió oral o reforçat l’escrita. Els orígens celtes de Halloween sempre resulten sorprenents, així com la tradició dels fantasmes i bruixes en la cultura popular anglesa i gaèlica. A Xúquer Idiomes enfoquem l’aprenentatge de l’anglès des d’una perspectiva global i centrada en la llengua com a eina de treball i de cultura.

Unes activitats que van en línia amb l’aprenentatge cooperatiu que seguim a Xúquer Centre Educatiu i amb la base d’un projecte educatiu innovador i adaptat a la realitat del segle XXI. A l’Escola d’Idiomes ens marquem com a objectiu oferir recursos, bons moments i un aprenentatge equilibrat de l’anglès, sempre amb ganes de saber cada dia un poc més.

Seguiu aprenent a estimar allò que apreneu! Amb il·lusió i ganes! Anima’t a descobrir tot el que tenim per oferir!

Tag:aprenentatge comunicatiu i actiu, aprenentatge cooperatiu, aprenentatge global, competències bàsiques, coneixement aplicat de la cultura., escola idiomes xúquer, xúquer halloween

  • Share:
eperis

Previous post

AMBAIXADORS I AMBAIXADORES DE LA UE
2 novembre, 2020

Next post

PRÀCTIQUES D’UTILITZACIÓ DE CORDES PER AL GRUP DE TECAMN
2 novembre, 2020

You may also like

  • gimkana angles alumnat fp basica xuquer (4)
    ENGLISH GYMKHANA LOOKING FOR THE MAP
    10 maig, 2021
  • primaria projecte america xuquer (1)
    DESCOBRIMENT O CONQUESTA D’AMÈRICA?
    10 maig, 2021
  • lliurament premis contes per la igualtat secundaria xuquer (3)
    LLIRAMENT DE PREMIS DEL CONCURS DE NARRATIVA CONTES PER LA IGUALTAT
    10 maig, 2021
CONTACTE
XÚQUER CENTRE EDUCATIU C/ Professor Bernat Montagud, 3
46600 Alzira (Valencia)
Telèfon
info.
LOCALITZACIÓ
MENÚ
> HOME
> QUI SOM
> MODEL EDUCATIU
> NIVELLS EDUCATIUS
> CICLES FORMATIUS


> PROJECTES
> IDIOMES
> SERVEIS
> ALEXIA
COMUNICACIÓ FAMÍLIES
XARXES SOCIALS

Copyright © Col·legi Acadèmia Xúquer (Alzira)

Política de privacitat

Avís legal