REINVENTEM AMB COR LA NOSTRA ESCOLA EN L’ETAPA D’INFANTIL
Una vegada una persona molt sàvia va dir que els i les mestres d’Infantil són persones màgiques i que poden aconseguir tot allò que imaginen. És per això, que davant les noves situacions viscudes els darrers mesos pel tema sanitari s’han posat les ulleres de la infància i han fet possible que la nostra escola continue sent un lloc proper i dedicat a la convivència en harmonia dels infants. Han convertit tot allò negatiu en positiu aconseguint el benestar dels més menuts i menudes.
Confiança de cada xiquet i xiqueta en una mateixa al continuar un any més amb la seua tutora i grup de referència, la qual cosa els ha donat molta seguretat, autoestima, i ha enfortit el sentiment de pertinença al grup.
Orgulloses de veure cada dia com tot l’alumnat s’ha adaptat a tots els canvis realitzats i les normes sanitàries, mostrant-se feliços i curiosos davant totes les experiències tan enriquidores que es generen a l’escola.
Viva, una escola dinàmica i plena d’espais d’aprenentatges que ofereixen a l’alumnat una continuïtat en la metodologia emprada els darrers anys. Gràcies a la disponibilitat d’espais s’ha pogut dur a terme el treball per ambients i els projectes que fem anualment. Per una banda disposem de dos aules amples per curs que permeten realitzar els diferents ambients on els xiquets i xiquetes poden aprendre de forma manipulativa i divertida utilitzant un gran ventall de recursos i materials. Una metodologia coeducativa i inclusiva que treballa totes les àrees curriculars respectant els seus ritmes d’aprenentatge i s’adapta a les seues necessitats individuals.
I per l’altra, s’està treballant el projecte del nom de la classe que es realitza al llarg del primer trimestre i els permet conèixer en profunditat la temàtica que el propi alumnat ha triat mitjançant la descoberta i la investigació. I si la situació ens ho permet, posteriorment ens endinsarem al “Món dels ulls”, un projecte que els fa créixer des de totes les seues dimensions personals, especialment l’emocional.
Increïble l’organització que ha fet el personal docent i l’equip directiu de tots els espais que disposen els grups de convivència estable d’infantil, ja que cadascú també gaudeix d’un pati on poder realitzar moltes experiències de forma segura, sense barrejar-se amb els altres grups. Estem parlant d’espais multidisciplinars que s’han ambientat d’una manera càlida i acollidora per continuar creant el benestar que sempre hem volgut oferir al nostres infants.
Desig de continuar creixent en harmonia i generant vincles personals i cap a l’entorn en que vivim. Desig de caminar junts i juntes encara que els camins no siguen planers però que ens ajuden a superar reptes i fer-nos més forts i fortes, sobretot quan l’objectiu és lluitar per la infantesa.